Författare Ämne: Bil inrednings tips!!  (läst 82827 gånger)

Utloggad Mikael Engstad

• Antal inlägg: 1 571
    • Engstad!
SV: Bil inrednings tips!!
« Svar #30 skrivet: 30 maj 2008, 19:11 »
Jepp, nu är det Dadanter i yngelrummen och 3/4 Langstroth till skattlådorna men jag håller på att gå över till 3/4 i yngelrummen oxå. Det innebär många fördelar bla att jag kan ha plastramar rakt igenom!

Trevlig helg!
Micke
Einstein: "The more I learn, the more I realize I don't know. The more I realize I don't know, the more I want to learn."

Lars Karlsson

• Gäst
« Svar #31 skrivet: 30 maj 2008, 22:52 »
Exakt vad jag funderade på häromdagen efter ett par kakfall vid transport av avläggare.

Tror du att plastramarna från yngelrummen går att sanera med högtryckstvätt, eller har du något bättre tips?

Lars Karlsson

Utloggad Mikael Engstad

• Engstad!
« Svar #32 skrivet: 31 maj 2008, 08:05 »
I dagsläget är det högtryckstvätt som gäller, men det lär komma någon form av rengörings apparat…

Micke
Einstein: "The more I learn, the more I realize I don't know. The more I realize I don't know, the more I want to learn."

Andreas Grönlund

• Gäst
« Svar #33 skrivet: 31 maj 2008, 08:49 »
Hur gör du med plastramarna innan tillsättning, rollar dem, doppar dem eller ger du dem som de är?

Utloggad Mikael Engstad

• Engstad!
« Svar #34 skrivet: 31 maj 2008, 09:06 »
Nu är det roller som gäller, men det kommer oxå att lösas maskinellt framöver...förhoppningsvis!

Micke

Anders Wizping

• Gäst
« Svar #35 skrivet: 20 okt 2013, 13:25 »
Här hittar du en del om olika bilar Yngve