Författare Ämne: Konferens 2013  (läst 37020 gånger)

Utloggad Arkiverat Adminkonto

• Antal inlägg: 167
SV: Konferens 2013
« Svar #15 skrivet: 04 okt 2012, 07:40 »
Vi får hålla diskussionen till konferensen enligt trådstartarens fråga och starta en separat tråd för hur man hanterar och titulerar arbetskraft. // Admin

Utloggad Kenneth Unger

• Medlem i Biodlingsföretagarna
  • Antal inlägg: 19
    • Läckö Honung
Biodlarkonferensen 2013
« Svar #16 skrivet: 08 feb 2013, 11:27 »
Många har det varit som frågat mig vad priset och öppettider är på denna konferens! Väldigt många är bara intresserade av att besöka utställningen för att shoppa lite till sin hobby. Träffa andra likasinnade och mingla lite. Ingen stans har det framgått så vitt jag kunnat läsa. Men jag fick ett sms från kordinatorn.
Lördag 10:00-18:00 öppet och pris 50:- bättre sent än aldrig.
Men hur många hundra besökare missar inte utställarna på detta? Och vad hade det blivit i kronor och öre till föreningen om utställningen vart öppen fredag, lördag och söndag.

Kenneth på
Läckö Honung

Utloggad Curt Augustsson

• Antal inlägg: 96
SV: Biodlarkonferensen 2013
« Svar #17 skrivet: 08 feb 2013, 14:25 »
Många har det varit som frågat mig vad priset och öppettider är på denna konferens! Väldigt många är bara intresserade av att besöka utställningen för att shoppa lite till sin hobby. Träffa andra likasinnade och mingla lite. Ingen stans har det framgått så vitt jag kunnat läsa. Men jag fick ett sms från kordinatorn.
Lördag 10:00-18:00 öppet och pris 50:- bättre sent än aldrig.
Men hur många hundra besökare missar inte utställarna på detta? Och vad hade det blivit i kronor och öre till föreningen om utställningen vart öppen fredag, lördag och söndag.
Tider och pris på sidan 5 i senaste Gadden och sid 36 i senaste BT.