Författare Ämne: Bi-dräng söker ströjobb i Stockholms närhet i juni och augusti 2019  (läst 18972 gånger)

Utloggad Jörgen Axelhed

• Medlem i Biodlingsföretagarna
  • Antal inlägg: 5
Hej!

Jag söker ströjobb som Bi-dräng i Stockholms närhet främst i juni och augusti 2019.

Jag är inte rädd för att hugga i eller bli smutsig. Ett stick då och då är också okey ;) Snickrar gärna och gillar kreativa jobb även inom tekniskt design och hemsidor.

Jag startade enskild firma 2018 som är momsregistrerad och har främst andelsbiodlingskunder. Men med bara 11 st samhällen och enormt investeringsbehov i uppstarten så är minusresultatet stort.

Jag är tjänstledig för studier från mitt ordinarie arbetet som verktygsmakare (Metallverkstadsarbetare). Jag studerar till CAD-Konstruktör inom mekanik (3D-design med konstruktion) på Teknikhögskolan och jag tar nu studielån via CSN. Nu när första sommarlovet kommer funderar jag och min fru på hur jag ska kunna dra in lite cash till familjens utgifter under sommaren.

Därav kom funderingen på ströjobb inom biodling. Det kanske kan vara intressant för en större biodlare att kunna få hjälp när hen behöver det som mest.

Jag bor i Vällingby i västra Stockholm och har småbarn, så tyvärr kan jag inte resa för långt för att jobba.

Låter det lite intressant så hör av Er så kan vi prata mera. CV kan e-postas mm....

Jag kommer till Apiscandia och där kommer jag vara från fredag morgon till lördag kväll. Då kan vi träffas för att prata mer om vad jag eventuellt kan göra för Er.

Hör av Er!

Med vänliga hälsningar
Jörgen Axelhed

070-2388499

Utloggad Christer Lindström

• Antal inlägg: 15
Hej !

Använd inte nedlåtande termer som bidräng om dig själv.Det är år 2019 nu.

Mvh Christer Lindström kvalificerad biodlare.