Författare Ämne: Kommer inte betala medlemskap  (läst 3836 gånger)

Tommi

• Gäst
Kommer inte betala medlemskap
« skrivet: 03 okt 2009, 21:49 »
Helt ärligt va e det här för ett skämt till förening?(Yrkesbiodlarna)där "yrkesbiodlarna" motarbetar varandra,förutom de som känner varandra?
Och lägger föreningspengarna på att utveckla sina egna maskiner istället på att lägga pengar på forskning?
Nä jag går ur och lämnar detta.

Sista jag skriver här!

Utloggad Eva Strandman

• Medlem i Biodlingsföretagarna
  • Antal inlägg: 165
SV: Kommer inte betala medlemskap
« Svar #1 skrivet: 04 okt 2009, 16:34 »
Ett sånt här allvarligt inlägg skulle jag vilja att du utvecklade. Vi är många som är medlemmar, så det är bra att få veta om det sker "konstigheter".

Tobbe

• Gäst
« Svar #2 skrivet: 04 okt 2009, 17:50 »
Hej Tommi
Har med intresse följt dina tidigare inlägg, som du förstår undrar man ju såklart vad som hänt och gjort dig så förbannad. Sammtidigt tycker jag att har man sagt A får man säga B
Om det förekommer oegentligheter skall det upp och rättas till.
Utan någon fakta eller andra bevis dissar du en stor grupp. en hel förening,
Måste nog påstå att din tråd här känns lite som att kasta en sten i en glasruta och sedan springa.
NEJ du Tommi FRAM MED VAD DU HAR FÖR BEVIS OCH VEM BYGGER MASKINER FÖR FÖRENINGENS PENGAR
Besvarar du inte det här med fakta, tycker jag, du har gjort bort dig riktigt duktigt.

Hälsningar Torbjörn Jacobson   www.skogshonung.se

Mija Björkroth

• Gäst
« Svar #3 skrivet: 04 okt 2009, 21:17 »
Hej Tommie!
Som styrelseledamot tycker jag detta låter hemskt om det är så som du skriver, jag håller med Torbjörn att om du har belägg för det du skriver är det mycket viktigt att detta kommer fram, för sådant ska inte få ske. Om du inte har belägg för det så undrar jag främst vad du vinner på att skriva något sådant. Väntar spänt på ditt svar.//Mija

Mats Jedmo

• Gäst
« Svar #4 skrivet: 05 okt 2009, 06:50 »
Jag tror inte att ni kommer att få svar av killen här. Han har markerat sitt konto för radering men jag har ju kvar hans e-postadress ifall styrelsen vill maila honom.

//Mats

Utloggad Jens Larsen

• Antal inlägg: 767
    • Honungssigillet - sigilletiketter för din honung
« Svar #5 skrivet: 05 okt 2009, 10:20 »
Jag föreslår alkolås på datorer.