Besynnerligt med kritik av en utbildning som gör våra honungsprodukter egentligen så mycket bättre genom att vi har yrkesbiodlare som är välutbildade och kan sprida kvalitet och kunskap vidare.
Jag vet vad jag talar om. När jag var 17 år startade jag företag (-67) och vid 24 års ålder på heltid i mitt dataföretag som idag har flera anställda i Sverige och som min son idag sköter och ansvarar för.
Jag vet att KONKURRENS INTE FINNS! Ja, du/ni kanske tycker det är konstigt att höra dessa ord. Men så är det.
Min framgång har alltid bestått av kunskap om produkterna, data- och informationsindustrin är gigantisk, det vet alla. Där verkar jag också.
Vi kan göra "honungsindustrin" gigantisk. Spill inte tid och energi på samtal och kritik på att sprida kunskaper om att göra bra hälsoprodukter bättre utan satsa på det som har framgång.
Finns behov av en produkt som honung måste vi tillgodose detta på alla sätt vi kan och genom att synas mera säler vi mera och tjänar mer pengar och kan ha bättre honungsprodukter för fler smakriktningar hos köparna av vår honung. Tack vänner säger Anders Jacobsson, idag en av dessa "nykomlingar" som yrkesbiodlare. Honung på ICA i juletid kostade på ett par ställen i Skåne 64:95 för 700g.